BB ŠOLA
Razumevanje, refleksija in realizacija svežih potencialov vodij in njihovih organizacij.
PRIČAKOVANI UČINKI:
sveže razumevanje vloge vodij in lastne vloge v razvoju organizacije
nadgradnja znanja o sodobnih voditeljskih pristopih in vlogi trajnosti
razširjena cona udobja
prenos novih pristopov k vodenju v prakso
definirani akcijski koraki
vključitev v skupnost, ki se medsebojno podpira
V BB ekipi želimo nagovoriti izzive in priložnosti, ki jih prinaša duh časa. Verjamemo, da je v celostnem pristopu BB pentlje priložnost za iskanje ravnovesja, fleksibilnosti, kreativnosti in odpornosti, ki jih potrebujemo za uspešno soočanje s kompleksnostjo, soodvisnostjo in nepredvidljivostjo sveta, v katerem poslujemo, delujemo in živimo.
S tem namenom BB šola poteka 3-4 dni, v katerih si z udeleženci vsakič znova zadamo nalogo, da skupaj raziskujemo pomembne teme in zaključke skupnega raziskovanja prenašamo naprej tudi po zaključeni skupni izkušnji BB šole.
Zaupajte nam vaš elektronski naslov in obveščali vas bomo o aktualnostih ter naslednji izvedbi BB šole, njenih predavateljih, lokaciji in programu.
Z ekipo udeležencev in predavateljic BB šole za nove poslovne realnosti sem se počutila kot riba v vodi – stopila sem v skupino, ki verjame v ljudi, razumevajoče odnose ter bolj prijazno prihodnost do vseh in za vse. In je za to pripravljena trdo delati in o tem javno govoriti. Vesela sem priložnosti, da mi je bila kot finalistki AmCham Top Potentials in vodji projekta Prvi mentor v okviru AmChama podeljena štipendija. Znanje in ljudje iz te izkušnje me še danes spremljajo pri mojem delu, verjamem, da bodo tudi vas.
Živa Praprotnik, HR Slovenia United Cloud
Na BB šolo v Ribno sva pripeljala celo svojo vodstveno ekipo, kar se je izkazalo za izjemno naložbo v našo timsko dinamiko. Skozi teme treninga smo v varnem okolju skupaj ozaveščali pomen sodelovanja, poslanstva in celostne komunikacije. Kot vodstveni ekipi nam je udeležba dala potrebni pospešek, da smo zagnali projekte, ki so nam pomembni in so vezani predvsem na razvoj ljudi, odnosov in širšega poslanstva podjetja. Skozi način, na katerega je bil program strukturiran in moderiran, smo imeli ogromno priložnosti, da smo se pogovarjali o strateških in vodstvenih temah, za kar v dnevni operativi prevečkrat zmanjka časa. Hkrati pa smo dobili priložnost, da v neobremenjenem okolju bolje spoznamo drug drugega.
Jernej Zupančič, direktor in Kornelija Zupančič, direktorica nabave-prokuristka, Cleangrad